Konst för stora och små

Art by Johanna



majblomma70@hotmail.com

Beställningar till jul

09.12.2015 11:34

Nu börjar julen närma sig och jag jobbar på med beställningarna så fort jag bara kan. Den senaste tiden har varit lite rörig då jag varit på anställningsintervjuer och haft mycket att tänka på. Jag har tackat ja till ett jobb på patologen i Linköping som blivande obduktionstekniker och kommer att börja där så fort mitt nuvarande jobb tillåter. Jag har arbetat natt under många år och har varit ledig mycket då man inte jobbar lika många nätter om man jämför med ett dagtidsarbete. Nu kommer jag att börja arbeta dagtid och kommer ha begränsad tid för målningen, vilket är tråkigt =(. Beställningarna kommer att ta lite längre tid. 

Det nyaste porträttet på 2 söta vovvar nedan=).Fler målningar samt några vinglas kommer att läggas in under (djurporträtt och handmålade glas)